کرج: ۳۶۲۷۰۶۲۴ - ۳۶۲۷۰۶۴۳ | اندیشه ، شهریار: 65530652 - 65528381

بروز رسانی شده در۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

حمل و نقل VIP

در حمل و نقل  VIP، هدف اصلی ما جابجائی بسته های تدارک دیده مشتری است. با حفظ ارائه خدمات ویژه و هزینه واقعی . ارائه راه حل های سفارشی برای تهیه نیازهای مشتریان. در ارسال محموله ها به هر نقطه از کشور می باشد.

بازار جهانی امروز همیشه در حال تغییر و تحول است. شریک حمل و نقل بین المللی شما باید قادر به ارائه یک بسته سفارشی VIP باشد. به همین دلیل ما به سرمایه گذاری در امروز و اینده پا گذاشته ایم.

هدف ما تاکید زیاد بر دقت، رضایت مشتری، تجزیه و تحلیل و تعریف نیازهای حمل و نقل VIP مشتریان موجود هست.  با توسعه فرصت ها و سیستم ها برای به انجام رساندن این شرایط است. خدمات ما هیج مرزی ندارد.  هر زمان که شما نیاز به حمل و نقل VIP  داشتید. با ما تماس بگیرید. و تنها بر نحوه رسیدن به مقصد نهائی نظارت کنید. فقط کافیست با ما تماس بگیرید. ما حضور خواهیم داشت. و تمام مراحل تحویل را به پایان می رسانیم. از تمام درخواست ها برای حمل و نقل استقبال می شود. صرف نظر از اندازه، مکان و مقصد. شما به عوامل اجرائی ما اطمینان داشته باشید.
تمرکز حمل و نقلVIP  همواره به ارائه خدمات جابجائی به موقع و بدون مشکل با توجه به پیش نیاز مشتری و حفظ اثربخشی هزینه و بازده است.

در تهران بار  ما می دانیم. که بسته بندی یک بخش مهم از جابجائی است.  به همین دلیل ما با بهترین تیم بسته بندی آموزش دیده در این صنعت هستیم. کارکنان آموزش دیده ما با بالاترین استانداردهای ایمنی. بسته بندی هر نوع وسیله یا محصول شما را بعهده میگیرند. و با تعهد کامل عملیات باربری را انجام میدهند.

رزرو اینترنتی

باربری تهران بار با پیشرفت فناوری اقدام به سفارش خدمات باربری بصورت اینترنتی نموده است. اگر شما نیاز به خدمات حمل و نقل داشته باشید، با پر کردن فرم رزرو اینترنتی به ما خبر دهید تا باربری تهران بار یک سرویس مناسب را به شما ارائه دهد.

۰۲۶-۳۶۲۷۰۶۴۳

۰۲۶-۳۶۲۷۰۶۲۴

۰۲۱-۶۵۵۲۸۳۸۱

۰۲۱-۶۵۱۹۰۵۴۳

۰۲۱-۶۵۱۹۰۵۲۶

۰۲۱-۶۵۵۳۰۶۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button