کرج: ۳۶۲۷۰۶۲۴ - ۳۶۲۷۰۶۴۳ | اندیشه ، شهریار: 65530652 - 65528381

بروز رسانی شده در۲ تیر ۱۴۰۰

شماره تماس باربری و اتوبار اندیشه کرج : ۶۵۱۹۰۵۴۳-۰۲۱

ماشین های موجود در باربری اندیشه کرج

باربری اندیشه کرج  دارای چندین سال سابقه درخشان در زمینه اسباب کشی است. این باربری همه خدمات حمل و جا به جایی را جهت رضایت مشتریان به آن ها ارائه می دهد. در اتوبار اندیشه کرج کلاس های آموزشی برای همه کارکنان برگزار می شودو همه کارکنان آموزش های مورد نیاز اسباب کشی را دیده اند. باربری اندیشه کرج در تضمین بار اسباب کشی های منطقه اندیشه کرج را در اولویت سفارشات خود قرار داده است و خدمات ویژه ای به همشهریان خود در این منطقه ارائه می دهد.

اتوبار و باربری اندیشه کرج با کادر مجرب و باتجربه خدمات باربری و حمل و جا به جایی اثاثیه شما در کرج و تهران و هم چنین به سایر شهرستان ها در سراسر ایران را انجام می دهد . 

شما می توانید با توجه به نوع و حجم اثاثیه ها وسیله نقلیه متناسب را انتخاب کنید . باربری اندیشه کرج انواع وسایل نقلیه همچون کامیون، خاور، نیسان، وانت بار و … را با توجه به حجم اثاثیه های شما اماده خدمت رسانی می باشند. خودروهای حمل بار که انتخاب می شود قبل از شروع اسباب کشی توسط راننده نظافت شده و سلامت آن ها با دقت چک می شود، در صورت سالم بودن به محل مورد نظر فرستاده می شود.

شماره تماس باربری در اندیشه کرج : ۶۵۱۹۰۵۴۳-۰۲۱

باربری اندیشه کرج در تضمین بار

باربری شبانه روزی در اندیشه کرج 

شرکت باربری در اندیشه کرج به صورت شبانه روزی و در هر ساعات از شبانه روز اماده ارائه خدمت رسانی به شما می باشد . با تماس با شماره های درون سایت میتوانید سفارش باربری خود را ثبت کنید تا همکاران ما بدون اتلاف وقت در محل حاضر شوند . 

اتوبار اندیشه درتهران بار کرج از آنجایی که به صورت شبانه روزی فعالیت می کند برای اسباب کشی شهرستان ها  در هر ساعتی از روز که شما بخواهید بار را به صورت سالم به شما تحویل می دهد . 

کارکنان ما در اندیشه کرج آموزش های لازم برای بسته بندی را دیده اند و بسته بندی های اصولی و تخصصی را انجام می دهند .نرخ باربری در اکثر باربری ها بر اساس نرخ باربری اعلام شده توسط اتحادیه باربری تعیین می شود اما باربری شهرک اندیشه کرج نرخ باربری کمتری نسبت به باربری های دیگر دارد.

شماره تماس اتوبار اندیشه کرج : ۶۵۱۹۰۵۴۳-۰۲۱

۰۲۶-۳۶۲۷۰۶۴۳

۰۲۶-۳۶۲۷۰۶۲۴

۰۲۱-۶۵۵۲۸۳۸۱

۰۲۱-۶۵۱۹۰۵۴۳

۰۲۱-۶۵۱۹۰۵۲۶

۰۲۱-۶۵۵۳۰۶۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button